У Луцькому національному технічному університеті провели другий тур інтелектуальної гри “AKIT QUIZ GAME”.

Інтелектуальні змагання проходили у вівторок, 21 травня. Ініціатор проведення – кафедра автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, – йдеться на сайті ЛНТУ.

У інтелектуальних змаганнях брали участь студенти “політеху”, а також старшокласники школи №19.

“AKIT QUIZ GAME” – це командна гра. Кожна команда складається із 3-6 людей. Гра ділиться на раунди, у кожному – по 8 запитань. Цього разу інтелектуальні змагання складалися із шести раундів. Серед них: володіння новинами та інформацією із різних сфер життя, блок питань із відповідями «так/ні» та «розпізнай, що на зображенні». Крім того, учасникам потрібно було: упізнати, з якої гри мелодія; за ключовими словами відгадати назву фільму, знятого за мотивами комп’ютерної гри та передбачити загальну кількість балів усіх команд у заключному конкурсі-прогнозі.

Основним ідейником та засновником «Mind Games» в Луцькому НТУ є доцент кафедри АКіТ Павло Гуменюк, саме з його подачі та організації студенти, а тепер уже й гості університету мають можливість з користю розважитися, та перевірити свої знання.

«Мені уже дуже давно хотілося розворушити студентів, залучити їх до інтелектуального батлу та познайомити із таким форматом розваг. Уже після першої гри, яку ми провели суто між студентами 4 квітня, з’явилася ідея розширити її межі та залучити ще й школярів. Дуже надіюся, що ця ініціатива дійсно приживеться, стане традиційною і залучить нових абітурієнтів до нас в університет», – сказав Павло Гуменюк.

Після завершення гри організатори порахували бали, зароблені командами та визначили переможців. Декілька команд набрали рівну кількість балів, тож перемогу та гру «Мафія» від спонсорів здобула команда «Hot Peppers», настільну «Монополію» та друге місце – команда «Корунд», а третіми стали «Транзистор», яким вручили «Твістер».

Також, солодкими подарунками заохотили й гостей університету – учнів 10-А класу Луцької ЗОШ №19.

Зуважимо, що надалі організатори планують проводити такі ігри орієнтовно раз на два місяці.

До слова, гра відбувалася за підтримки українсько-польського закладу енергоелектроніки «ТВЕРД», компанії з розробки та встановлення систем безпеки «Cloudvision», Клубу Індивідуальної Культури «RAtoon».

Якщо ви знайшли помилку, повідомте редактора, для цього виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.