У Луцькому національному технічному університеті провели інтелектуальну гру “AKIT QUIZ GAME”.

Інтелектуальні змагання відбувалися у вівторок, 2 квітня, на кафедрі автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій. Усього в них взяли участь 8 команд, у кожній з них – від 3 до 6 студентів.

Учасники пройшли 6 раундів, кожен з яких вимагав логічного мислення, обізнананості у новинках світу IT-технологій та загальної ерудованості. Серед конкурсів, були такі, що стосувалися спеціальності студентів – про мову програмування, новини технологій тощо, а також розважальні змаганя. Одне з таких – “Упізнай мелодію”: учасники вгадували назви пісень, текст яких зачитувався роботом.

Студенти показали гарні результати – з 38 можливих балів переможці набрали 30 балів. Партнери заходу забезпечили учасників призами. Команди, які набрали найбільшу кількість балів, отримали подарунки: настільні ігри та брелоки з символікою кафедри.

Серед партнерів – інтернет-магазин унікальних подарунків з дерева 7arts.com.ua, де пропонують товари ручної роботи, екологічні іграшки для дітей, оригінальні вироби з натуральної шкіри та багато іншого. Детальніше про магазин та його асортимент – читайте за посиланням. Ще один партнер – магазин “Санмікс”, що пропонує широкий вибір сантехніки, ламінату та керамічної плитки, а також безкоштовну доставку та 3Д-дизайн, що дозволить вам зробити ремонт легко та швидко. Магазин знаходиться на вулиці Теремнівській, 89-в. Детальніше про магазин – за посиланням.

Також під час змагань розігрували спеціальний приз: усі учасники намагалися вгадати, яку сумарну кількість балів наберуть усі команди. Переможцем у цій категорії став першокурсник Андрій Крисонов, його прогноз (205 балів) був найближчим до реального: насправді команди набрали 206 балів. За це студент отримав спеціальний приз – чашку з символікою кафедри.

На кафедрі зазначають: це була експериментальна гра, її проводили вперше. Після закінчення змагань 15 учасників залишили анонімні відгуки про захід, усі вони – позитивні. Хтось просив проводити такі ігри ще, а хтось – писав, як їх можна вдосконалити. Тож, оскільки захід викликав зацікавленість у студентів, тепер такі інтелектуальні змагання планують проводити частіше, залучаючи студентів з інших університетів та школярів.